Pagina's

maandag 16 maart 2015

ROOM for thought maart #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Oeps, ben weer een dagje te laat. Sorry! Ik heb echter geen enkele notificatie gemist dus het is vandaag een volle ROOM for thought.

maandag 2 maart 2015, 23:07
Ik kwam er weer laat achter dat ik mijn notificatie al had gehad, en dus maakte ik deze leuke foto toen ik in bed lag. Kussensloop komt van de HEMA en de beer is Canterbeary, de Build-A-Bear die ik 3 (? of 4?) jaar geleden op vakantie in Canterbury maakte/kocht.

dinsdag 3 maart 2015, 22:29
Weer zo'n late! Altijd als ik 's avonds douche doe ik mijn (nog natte) haar tijdens het slapen in een vlecht. Nu dus ook.

woensdag 4 maart 2015, 13:33
Ik wacht op de bus die me naar werk brengt.

donderdag 5 maart 2015, 14:15
Ik moest een hoorcollege terugkijken. Dus dat deed ik.

vrijdag 6 maart 2015, 23:36
Sanne (vooraan) was donderdag jarig en aangezien ze in Maastricht woont konden we niet chillen op d'r verjaardag. Dus dan maar de dag erna. Het was errug gezellig!

zaterdag 7 maart 2015, 12:55
Ik kocht vrijdag bij de HEMA nieuwe sokken en die deed ik zaterdag meteen aan. Ik heb er zelfs een blogpost over geschreven! Klik hier.

zondag 8 maart 2015, 15:00
Ik ging een stukje autorijden met mijn moeder! Ik heb nu wel mijn rijbewijs, maar dan moet ik wel blijven rijden, anders verleer ik het zo weer. Helaas ben ik nog geen 18 en kan ik dus niet alleen rijden. Mijn moeder moet er helaas altijd bij zijn. Dan maar op de zondag!

maandag 9 maart 2015, 17:22
In de bus naar huis vanaf werk! Erg interessant.

dinsdag 10 maart 2015, 11:09
Ik moest weer aan de studie, dus zat ik in de UB. Doe ik wel vaker.

woensdag 11 maart 2015, 18:10
Jaaaa, mijn nieuwe laptop!! Hier was ie mijn dingen aan het overzetten. Ik ben er zo enorm blij mee, ik was er echt aantoe. Deze kan een YT in één keer afspelen! Hij loopt niet vast als ik van programma wissel! Ik hoef niet 10 minuten te wachten totdat hij een document opslaat! Yaaaaay!

donderdag 12 maart 2015, 14:11
Hier zat ik weer in de trein naar huis. Ik kan me eigenlijk niet meer herinneren waarom ik pas zo laat in de trein zat... wat deed ik na mijn hoorcollege? Geen idee meer.

vrijdag 13 maart 2015, 13:34
Ik had vrijdag zin in rode lippenstift. Dus deed ik rode lippenstift op. Yeaaahh.


zaterdag 14 maart 2015, 14:43
Zaterdag was een beetje een meh-dag, maar 's middags vrolijkte ik mezelf op door te lunchen met verse gevulde pasta en keek ik voor de zoveelste keer Coraline. Als je die film nog nooit hebt gezien, kijk hem zeker! Het is een claymation, maar zeker een beetje creepy en toch ook luchtig. Aanrader!

zondag 15 maart 2015, 17:25
Gisteren ging ik met Cynthia naar de Primark in Almere en gingen we daarna (redelijk vroeg) eten bij La Cubanita. We hadden niet gereserveerd waardoor we maar 1,5 uur konden blijven zitten, maar het was nog steeds zeker erg lekker.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van studeren en een tentamenweek, met maar één tentamen en verder geen colleges... hmmm. Chill leven!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten