Pagina's

woensdag 15 april 2015

Interieur wishlist april 2015


Hoi iedereen,
De laatste tijd praten veel blogs die ik volg steeds meer over interieur en daardoor word ik er ook steeds meer geïnteresseerd in. Daarbij wil ik ook graag volgend jaar op kamers en daar worden mijn interieurkriebels niet minder op! Dus daarom vandaag een korte interieur wishlist, voornamelijk bestaande uit kussens.
Als ik een echt eigen appartement zou hebben, zou er veel meer op deze wishlist staan. Maar, aangezien dat niet zo is, ben ik gewoon een aantal webshops afgegaan en heb ik de leukste items eruit gepikt. Let's get to it!

Allereerst de kussens en plaids. Oké, 5 kussens en 1 plaid. Anyway, de Loavies kussentjes hebben jullie waarschijnlijk al op heel veel blogs gezien, maar toch vind ik ze ook heel erg leuk! Super zomers, vooral de veertjes vind ik heel tof. Helaas zijn ze wel een beetje prijzig. Maar goed, dit is toch een maar een wishlist.
De chevron en driehoekjes trend spreekt me ook erg aan, en ik heb al een kussenhoes van de Hema in dezelfde print als de plaid. Mag wel, vind ik.

  1. Colourful Feathers, Loavies €24,95
  2. Pretty Flamingo, Loavies €24,95
  3. Grey Triangles, Loavies €19,95
  4. Triple Flamingo, Loavies €24,95
  5. Plaid, HEMA €10,00 (in de aanbieding)
  6. Kussenhoes, HEMA €6,00


En dan de andere dingen die mij aanspraken. Ja, ook ik ga op de koper/roségoud/metaal-toer. Het is een cliché, en veel te populair op dit moment, maar wel erg mooi! En ik kan wel wat mandjes gebruiken. Dan, een kaars van H&M, in de geur lavendel. Ik houd echt enorm van de geur van lavendel en geurkaarsen zijn altijd fijn. Het kasje van IKEA heb ik meerdere gezien bij andere bloggers, en dan speciaal met mini-cactusjes erin. Zo cute! Als laatste een iets praktischere keuze, namelijk een nieuwe ladekast. Ik heb een HELMER voor mijn make-up en nagellak, maar ik zou liever deze hebben, zodat ik er meer in kwijt kan. Dus. Dat.

  1. Metalen, HEMA €6,00 (jup, dat is de titel die op de site staat...)
  2. Basket Set, Loavies €34,95
  3. Geurkaars, H&M €5,99
  4. ALEX, Ikea €60,00

Dan als allerlaatste een DIY van Kittehscupcakes.com. Het idee van dit whiteboard/prikbord vond ik zo leuk, en ik heb nog een prikbord bij mijn vader wat ik amper gebruik. Dus. Super tof! Hier kan je de DIY vinden.

Dat was het! Dat waren de spulletjes die ik heel graag zou willen hebben.

Wat zijn jullie interieur wishes?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten