Pagina's

maandag 27 april 2015

Plog van 24/04/15


Hoi iedereen,
Vorig jaar september had ik een dagje geplogd. Vorige week vrijdag dacht ik, hé, dat is best leuk! Laat ik het nog een keer doen! Dus, dat deed ik. Vandaag presenteer ik jullie dus mijn dag in foto's. Een he-le-boel foto's.

Goedemorgen! Ik stond om 7:15 op, twee uur voordat ik weg moest. Hierdoor kon ik rustig make-up doen en mijn spullen inpakken. Toen ik opstond en mijn deur open deed, kwam deze lieve poes naar binnen lopen. Lieve Amy.

De moeder van Amy, Lemon, is er ook, yay!

Knuffelen.

Ik had dus genoeg tijd, dus ik zette YouTube video's aan tijdens het aankleden etcetera.

En... Amy sprong meteen op mijn schoot.

Outfit of the day! Jurkje en kniekousen zijn van H&M, vest is van Primark. Het vest deed ik alleen aan voor wanneer dat echt nodig was, eigenlijk nam ik hem gewoon mee in mijn tas.

Ketting is ook van Primark!

Time to do my make-up!

Done! Simpele eyeliner.

Met spullen inpakken bedoelde ik dit. Ik blijf dit weekend bij mijn vader in Amsterdam, dus ik moest mijn tas inpakken voor het weekend!

Beneden spotte ik Melon voor het raam! De laatste poes kwam ook naar binnen.

Ontbijt! Uiteindelijk werden het trouwens vijf rijstwafels met avocado, ik had nog wat over in de halve avocado die ik hiervoor gebruikte.

Water en mango erbij!

Om 09:24 moest ik de bus hebben, dus zat ik bij de bus. Huh, Eva, draag je nou een winterjas en een sjaal? Maar het werd 20 graden! HUH? Jup, maar als jullie vandaag naar buiten kijken zien jullie ook dat het nu stom weer is, en als ik deze jas niet aandeed zou ik het erg koud krijgen, haha. Dus.

In de bus met mijn boel spullen.

Amersfoort Centraaaaaaaaal.

In de trein lees ik Harry Potter. Want het is te lang geleden dat ik het las! Dus. Yay!

Amsterdam Centraaaaaaaaal.

De trams reden even niet (ze gingen de trambaan schoonmaken) dus ging ik maar met de metro.

Oudemanhuispoort!

Hoera, werkgroep. Ja, super interessant dit.

Naar mijn pa's huis lopen! Moet altijd via Centraal.


Pffftt, het was veel te warm voor deze jas! Maar het moest. Je ziet het hier niet, maar tussen mijn benen staat mijn tas en op mijn rug mijn rugzak, en het was zwaar! Zucht. Anyway, ik was er!

Bij mijn pa was het tijd voor lunch. Rauwe ham met mosterd en rauwe ham met pesto. Lekkerrr.

Mijn moeder, broer en ik wilden eigenlijk in november (op mijn broers verjaardag!) naar de Foo Fighters, maar de kaarten waren al erg snel uitverkocht. Ik keek 's middags nog even, maar ze waren echt uitverkocht. Jammer.

Ik gaf mijn tumblr een make-over.

Noooooooooooooooooo mijn (neppe) zonnebril is kapot gegaan! Huilen.

Het was ongeveer half drie en ik had geen idee wat ik verder de dag ging doen.

Uiteindelijk besloot ik de stad in te gaan. Misschien dat ik een nieuwe zonnebril kon kopen, en verder wilde ik gewoon van het lekkere weer genieten.

Oh, Amsterdam is zo mooi.

Kermis op de Dam!

Ik was bij de H&M en zag een heleboel hele leuke jurkjes! Wanntttt.

Zo. Veel. Schoenen.

Ik zag ook deze hele leuke kettingen bij de H&M. Ik kocht ze.

Ik nam even een kijkje bij de Urban Outfitters en daar zag ik deze toffe glazen. Ze waren er in nog meer kleuren, maar ik vond de gewone witte het mooist.

Sinds wanneer verkopen ze EOS bij Urban Outfitters??

Deze schoenen vind ik zo enorm vet! Ja, ik weet dat het rip-offs zijn van Dr. Martens, maar eigenlijk zou ik ze erg graag willen hebben. Deze zijn trouwens ook van de H&M.

Shit, wazige foto. Maar ik nam froyo! Yummy!

Ik liep weer naar huis, en dit bord staat er nu al heel erg lang. Waarom halen ze het niet gewoon weg?!

Toen ik thuis was keek ik een nieuwe Bookcraft aflevering van stacyplays.

En ik keek Cloudy With a Chance of Meatballs. Of nou ja, een deel ervan. Daarna gingen we eten en bleven we gezellig aan tafel zitten praten.

Halverwege de avond deed ik mijn pyjama aan. Rond elf uur gingen we richting bed!

Dat was mijn dag! Hopelijk vonden jullie het leuk om weer eens een plog te zien. Ik vind ze in ieder geval leuk om te maken, zo veel werk is het namelijk niet.

Hoe was jullie weekend?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten