Pagina's

maandag 13 april 2015

ROOM for thought april #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag (sorry, een dagje te laat!) laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Helaas miste ik wel een notificatie deze week, dus ik heb maar 13 foto's om te laten zien.

dinsdag 31 maart 2015, 10:08
Jup, de eerste notificatie was ook de gene die ik miste, dus deze ROOM for thought begint op dinsdag. Ik zat weer eens in de UB. Acht uur lang dit keer, omdat ik de dag erna een toets in moest leveren.

woensdag 1 april 2015, 19:45
We hadden nog slagroom over van de scones die we de zondag ervoor hadden gegeten, en ik kreeg zin in koffie met slagroom. Dus dat maakte Sjors en samen dronken we een hele lekkere koffie.

donderdag 2 april 2015, 17:08
Ik had werkoverleg en dus zat ik weer eens in de bus. Ik zit erg vaak in de bus.

vrijdag 3 april 2015, 21:20
Jaaa, ik ging weer uit eten met deze twee (Aron en Victor) en Cynthia! Dit keer gingen we naar een 'asian fusion' restaurant, en het was erg yummy!

zaterdag 4 april 2015, 12:11
Iemand uit mijn werkgroep heeft ook toelating gedaan aan de filmacademie, maar dan voor de richting regie. Ze moest voor haar toelatingsgesprek ook nog een opdracht maken, en ze vroeg mij om hem te editen. Dat deed ik dus zaterdag voor een deel.

zondag 5 april 2015, 10:08
Pasen! Asta had zoete burrito's gemaakt met appel en banaan en dat was (samen met wat eieren) ons paasontbijt.

maandag 6 april 2015, 17:12
Op Tweede Paasdag gingen Démi, Emma-Lee en ik naar Suzanne om te chillen. We kleurden mandala's in en keken slechte tv met chocola. Mijne was regenboog. Duh.

dinsdag 7 april 2015, 16:19
Suzanne had super veel paas-chocola gekregen en wilde van haar drie (!!) paashazen af. Dus ik nam er maar één mee. Daar begon ik dinsdag aan, en woensdag was ie op.

woensdag 8 april 2015, 12:31
Ik keek een deel van één van de films die ik onderzoek voor mijn studie nog een keer, terwijl ik teksten las en markeerde. En popcorn at.

donderdag 9 april 2015, 09:49
Ik werk sinds kort op donderdagochtend van 10 tot 1, en dus zat ik weer in de bus. Hoi.

vrijdag 8 april 2015, 16:06
Het was heerlijk weer vrijdag, en dus tijd voor een zomerbiertje.

zaterdag 9 april 2015, 13:09
Voor mijn toelatingsgesprek woensdag (aahhh) moest ik een film en een aflevering van een serie kijken, dus zaterdag deed ik dat. Hier keek ik Aanmodderfakker. Erg leuk, vind ik zelf.

zondag 10 april 2015, 12:44
Zondagochtend at ik samen met mijn moeder en broer een heerlijke brunch.

Dat waren mijn twee weken! De aankomende twee weken staan in het teken van mijn toelatingsgesprek (aaahhhh) en verder eigenlijk niks bijzonders.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten