Pagina's

maandag 8 juni 2015

ROOM for thought mei/juni #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op zondag laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Helaas heb ik één notificatie gemist deze week, namelijk op de dag van mijn feest. Dus maar 13 foto's deze week. Oh, en weer een dagje te laat, sorry!!

maandag 25 mei 2015, 15:11
Het was Tweede Pinksterdag en Démi en ik hielden een studeerparty. Oftewel, ik ging naar haar toe en samen studeerden we. Ik werkte aan mijn take home tentamen, Démi leerde voor haar (zaal)tentamen.

dinsdag 26 mei 2015, 20:58
Ik had dus nieuwe sportkleding gekocht en ik gebruikte ze meteen! Wel nadat ik de hele dag in de bieb had gezeten... helaas.

woensdag 27 mei 2015, 10:32
De deadline voor mijn onderzoek was bijna, en dus was ik enorm veel in de bibliotheek te vinden. Dit keer zat ik in het Eemhuis.

donderdag 28 mei 2015, 16:56
Wat een verrassing, hier zat ik alweer in het Eemhuis. Studeren. Jup.

vrijdag 29 mei 2015, 18:06
Vrijdag was ik naar Amsterdam gegaan om in de UB te studeren (jaja), en moest ik in de spits terug. Helaas...

zondag 31 mei 2015, 13:02
Zaterdag gaf ik dus mijn feest, en ik kwam er pas na twaalf uur achter dag ik mijn notificatie had gehad. Maar, het beste cadeau wat ik heb gekregen die avond is toch echt een kaartje voor het Fall Out Boy concert in oktober!!! YES!!

maandag 1 juni 2015, 14:09
Wow, verrassing, ik ben aan het studeren. Such is life.

dinsdag 2 juni 2015, 20:17
Ik werd uitgedaagd door mijn moeder, mijn broer Sjors en zijn vriendin Anne om hartige poffertjes te maken als avondeten. Natuurlijk wilde ik dat wel! Ik maakte ze met tomaat, mozzarella en basilicum, volgens dit recept. Het was geslaagd, al waren er wel wat suggesties voor aanpassingen, haha.

woensdag 3 juni 2015, 20:41
Aankomend weekend is Pinkpop, en ik ga samen met Démi alleen op de zondag. Aangezien we beide ons rijbewijs hebben en we die avond nog terug naar huis willen, gaan we autorijden. We lenen mijn moeders auto, maar dat Démi nog nooit in gereden, dus dat gingen we even doen. En toen gingen we naar Anneloes, waar zij Skyrim aan het spelen was. Yesz.

donderdag 4 juni 2015, 14:02
Ik lunchte thuis, en ik improviseerde deze heerlijke (!!) salade met ijsbergsla, nectarines, mozzarella, komkommer, munt en een honing-mosterd dressing. Geweldig.

vrijdag 5 juni 2015, 17:24
Wat was het WARM deze dag. Helaas moest ik werken, en helaas moest dat in een lange broek. Zo. Warm. Ugh.

zaterdag 6 juni 2015, 16:31
Hele duidelijke foto, haha. We hadden een familie barbecue en hier zat in de auto erheen.

zondag 7 juni 2015, 14:42
Gisteren was erg saai, eigenlijk was dit het enige wat ik deed: tumblr-en. Oh, en ik las één tekst en mijn boek uit in de zon.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van Pinkpop, en... de laatste twee weken van dit studiejaar!! Hoeraaaaaa!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten