Pagina's

zaterdag 22 augustus 2015

Ik wil lila haar.


Deze afbeeldingen heb ik verwijderd omdat ik de rechten niet in mijn bezit heb.

Hoi iedereen,
Oké, ik wil eigenlijk alleen de onderkant verven, maar kijk hoe mooooooooi! Lila is één van mijn favoriete kleuren (naast bordeauxrood) en ik vind het echt prachtig als haarkleur. Het is een tikkeltje alternatief, maar ik vind het geweldig.

Ik ben vandaag bij Kinki Kappers geweest, hier in Amersfoort, om een kleuradvies te krijgen. Het lastigste is... als ik het nog in augustus laat doen krijg ik 20% korting. Dat klinkt niet lastig, maar dat betekent wel dat ik nu een afspraak moet maken voor volgende week zaterdag. Argh, de twijfels!

Goed, misschien zullen jullie me over een week hier zien met een post of mijn nieuwe, lila haar. Maar misschien ook niet. Zucht.

Als jullie je haar in een 'gekke' kleur zouden verven, welke zou dat dan zijn?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten