Pagina's

maandag 28 september 2015

ROOM for thought september #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week op maandag (het is nog maandag!) laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Dit keer helaas één notificaties gemist, dus 13 foto's van mijn leven deze week!

maandag 14 september 2015, 09:24
Die ochtend had ik Algemene Dramaturgie niet gewoon in de PZ (projectiezaal), maar in EYE!

dinsdag 15 september 2015, 18:04
YES! YES! De Pumpkin Spice Latte is terug! En in een hele mooie beker. I am happy. Herfst mag officieel beginnen.

woensdag 16 september 2015, 19:10
Het ziet er niet super lekker uit, maar dat was het wel! Deze avond was VERS2015 (het feest van de AHK aan het begin van het jaar) en ik at bij een studiegenootje, Céleste. Ze maakte deze quinoa met kip, appel en rozijnen (volgens mij).

donderdag 17 september 2015, 17:18
Dit was niet zo'n fijne avond. Ik kwam vanuit de academie naar mijn pa want daar ging ik eten, maar de deur ging niet open. Mijn vader en Asta zouden pas driekwartier later thuis zijn, dus ik ging even deze muntthee bij Coffee Company in de straat. Uiteindelijk kregen zij hem ook niet open, hadden we gedoe met de huismeesters enzo en uiteindelijk kwamen we pas om tien uur binnen. Zucht.

zaterdag 19 september 2015, 16:05
Details of my outfit. Zowel het jurkje en de ketting zijn van H&M, maar de ketting is al weer een jaar of twee oud. Het jurkje is wel net nieuw, dus die kan nog te koop zijn!

zondag 20 september 2015, 18:15
Deze zondag was ik ziek en alleen thuis, dus ik at tomatensoep met kaas.


maandag 21 september 2015, 21:32
Ik keek YT video's in bed, bijna de hele dag. Ik ging nog even op en neer naar Amsterdam omiets in te leveren maar verder was ik ziek thuis.

dinsdag 22 september 2015, 23:02
Late foto's, haha. Precies op het moment dat ik wilde laten zien dat ik een video keek, faalde mijn internet. Tijd om naar bed te gaan, dus.

woensdag 23 september 2015, 16:48
Suuuuper interessante lessen gehad over Beeldtaal.

donderdag 24 september 2015, 12:40
Editing! Op de filmacademie geeft het eerste jaar productie een Halloweenfeest, en aangezien het wel een filmacademie is, moest er een promo komen. En die mocht ik monteren! Hurray. Oh en ik ging nog naar een film op het Nederlands Film Festival

vrijdag 25 september 2015, 21:21
Ik was super moe van NFF, dus knuffelen met Amy is dan heel erg fijn.

zaterdag 26 september 2015, 13:17
Ik had de hele dag masterclass van William Goldenberg (editor van o.a. The Imitation Game) bij TivoliVredenburg, maar ik had me in de tijd vergist en was te vroeg. Dus ging ik maar even koffie drinken en lezen bij Het Gegeven Paard, het café van Tivoli.

zondag 27 september 2015, 15:04
Het was treinleven 2.0 deze week, want ik ging elke dag met de trein, naar of Amsterdam of Utrecht. Ook zondag keek ik weer twee films op het NFF, dus moest ik weer naar Utrecht.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van nog meer NFF, een hospiteeravond en eh... ja studeren. Dus.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten