Pagina's

maandag 7 december 2015

ROOM for thought november/december #1


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Helaas miste ik deze week twee notificaties, dus ik heb maar 12 foto's.

maandag 23 november 2015, 21:58
Ik had gewerkt en daarna dronk ik heerlijke thee. Ik houd van thee. <3

dinsdag 24 november 2015, 17:39
Oké, je ziet het niet zo goed, maar ik sta bij het metrostation terwijl er tegenover me file staat op de snelweg. Arme mensen.

donderdag 26 november 2015, 21:48
Ik ben super goed in mijn notificaties pas 's avonds zien, haha. Hier was ik aan het chillen op Tumblr. What else is new, haha.

zaterdag 28 november 2015, 18:48
Op zaterdagavond dronk ik (nep) Bailey's en keek ik The Duchess met mijn moeder. Best oké film, maar vond hem niet geweldig.

zondag 29 november 2015, 18:25
Dit weekend ging ik op zondag al weer naar Amsterdam, en kookte ik pasta voor zowel die avond als maandagavond.

maandag 30 november 2015, 19:37
Want, maandagavond was het concert van Lianne La Havas!!!! Hier stonden we nog te wachten op het voorprogramma, maar het was echt a-ma-zing! Lianne was echt zooooo goed, niet normaal. En we stonden he-le-maal vooraan!

dinsdag 1 december 2015, 22:30
Het is 1 december, dus: kerstmuziek. Jup. It's time.

woensdag 2 december 2015, 20:20
Ik moest een opdracht maken. Dus dat deed ik. Muh.

donderdag 3 december 2015, 20:29
Door YouTube heb ik echt extreem zin in Kerst. Zo veel YT'ers doen Vlogmas (elke dag tot Kerst vloggen), en daarbij upload Zoella ook nog eens elke dag een andere Kerst-achtige video. I'm feeling Christmas-y!

vrijdag 4 december 2015, 11:51
We hadden Soundtheorie en toen keken we een fragment van Pingu. Zoals dat hoort... dus.

zaterdag 5 december 2015, 20:31
Ik vierde geen Sinterklaas, maar we kochten wel een Kerstboom die ik ook meteen versierde. Wooohooooooo.

zondag 6 december 2015, 21:24
Ik ben begonnen in The Beauty Myth van Naomi Wolf die ik in mei voor mijn verjaardag had gekregen. Ik ben nog maar op pagina 26, maar ik vind het nu al super interessant!

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van laatste weken voor de kerstvakantie, met het Florence + The Machine, terug naar Amersfoort verhuizen en de Verbeelding 2 (aka: kunstige dingen doen, hahaha).

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten