Pagina's

maandag 15 februari 2016

ROOM for thought februari #1

Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

Ik miste deze keer zelfs drie notificaties, dus ik heb 11 foto's voor jullie.

maandag 1 februari 2016, 09:25
Het International Film Festival Rotterdam was voor ons begonnen en om half tien begon onze eerste film.

dinsdag 2 februari 2016, 15:58
Elke dag hadden we van vier tot half zes een Student Talk, waar de makers van de films die we die dag hadden gezien kwamen vertellen over hun film. Dit was dus de tweede! Bij deze waren Whit Stillman, regisseur van Love & Friendship en Kaweh Modiri, regisseur van Bodkin Ras. Beide erg goede en leuke films!

donderdag 4 februari 2016, 22:45
...ja. Dit was mijn pyjama haha.

vrijdag 5 februari 2016, 18:28
Het was weer vrijdag en ik was weer terug in Amersfoort, oftewel: tijd voor werk. Voordat ik begon dronk ik nog even wat koffie, want dat kon ik wel gebruiken na de intensieve week.

zaterdag 6 februari 2016, 15:15
Zaterdag ging ik in de bieb zitten om aan mijn fotodocumentaire (HDAV) te werken die 7 maart af moet.

zondag 7 februari 2016, 13:25
De dag erna deed ik iets veel leukers, ik hield namelijk een Game of Thrones marathon met Démi. We keken zeven (!) afleveringen op één dag!

dinsdag 9 februari 2016, 11:36
Het boek wat ik nu lees: The Picture of Dorian Gray. Een classic, want die wilde ik meer lezen. Ik vind het eigenlijk best een leuk en goed boek!

woensdag 10 februari 2016, 18:36
Wederom aan de slag voor mijn HDAV, want ik hoefde niet op school te komen.

donderdag 11 februari 2016, 14:55
We moesten in groepjes van drie een korte documentaire maken met één draaidag, en daarvoor was ik de geluidsvrouw. Ik deed het niet heel goed... haha. Maar oké, het geluid was bruikbaar, dus het is prima.

vrijdag 12 februari 2016, 16:01
De dag erna hadden we één dag voor de montage, dus dat was best een uitdaging. Het is wel gelukt, maar het was niet makkelijk.

zaterdag 13 februari 2016, 16:55
De Six Nations (rugby) zijn alweer twee weken bezig, en ik keek gezellig met mijn broer en moeder mee. Frankrijk won (yay!) na een redelijk saaie wedstrijd (behalve op het einde), maar Schotland verloor helaas, hoewel die wedstrijd wel super spannend was.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van veel in de bieb studeren, evaluatie van de korte documentaire, gezellige avonden, Halsey concert en reünie met mijn middelbare school klas. Ziet er goed uit!

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten