Pagina's

zaterdag 6 februari 2016

ROOM for thought januari #2


Hoi iedereen,
Vandaag weer de twee-wekelijkse rubriek met foto's uit mijn leven. ROOM for thought is een app voor de iPhone en Android die je elke dag op een random moment een notificatie stuurt om een foto te maken. Zo krijg je dus van elke dag een random foto! Het leuke is dus dat je echt nooit weet wat voor foto's eruit komen. Om de week laat ik jullie mijn foto's zien van de afgelopen twee weken.

JONGENS WAT BEN IK LAAT! Sorry!!!!

Ik miste volgens mij weer één notificatie, dus ik heb deze week dertien foto's om te laten zien.

maandag 18 januari 2016, 22:56
Met een gepaste caption "WHY DO I FORGET" maakte ik deze foto heel laat 's avonds omdat ik weer was vergeten een foto te maken. En heel toepasselijk, want ik vergat ook steeds om deze post te maken... oeps....

dinsdag 19 januari 2016, 20:08
Dit is echt een suuuuuper charmante foto, maar ik ging lekker eten en chillen met bijna heel mijn klas bij een klasgenootje. Snap je het nog? Het was in ieder geval gezellig!

donderdag 21 januari 2016, 20:49
Thee drinken. Prachtige foto. Jup.

vrijdag 22 januari 2016, 17:28
Ik was eerder klaar op school maar ik moest werken en dus at ik deze salade van de Appie in de kantine. Was best lekker!

zaterdag 23 januari 2016, 18:43
Ik kookte dit heerlijke gerecht: gevulde aubergine! Vegetarisch maar echt amazing. Ik had dit ook met Kerst gemaakt bij mijn vader en ik wilde het echt aan mijn moeder laten proeven. Heb er nu alweer zin in. Recept is van AH!

zondag 24 januari 2016, 22:32
Canterbeary. Dus.

maandag 25 januari 2016, 15:48
Heel mooi overbelicht. Ik had les!

dinsdag 26 januari 2016, 10:25
We keken De Marathon op school! Een hele leuke film.

woensdag 27 januari 2016, 22:35
Lemon liep echt nét weg toen ik de foto maakte. Pffft.

donderdag 28 januari 2016, 15:44
We gingen Skypen met Sam de Jong, de regisseur van de film Prins die we een tijdje geleden al hadden gekeken. Hij zat namelijk in New York, dus hij kon er niet bij zijn! Wel waren editor Mieneke Kramer (die de Gouden Kalf voor de montage van deze film ontving) en sound designer Vincent Sinceretti (die ook een Gouden Kalf ontving, al dan niet voor deze film) erbij. Was heel interessant!

vrijdag 29 januari 2016, 19:28
Vrijdagavond, dus: werken. Het was enorm rustig, zoals je kan zien (bijna alle karren zijn leeg).

zaterdag 30 januari 2016, 21:12
COCKTAILS! Anneloes, Emma-Lee en ik gingen cocktails drinken bij Popocatepetl. Daar zijn elke vrijdag en zaterdag alle cocktails 5 euro en daar wilde wij graag een keer gebruik van maken. Dit is een espressotini, die echt super lekker was.

zondag 31 januari 2016, 19:47
'Aankomende week' (oké, nu ik dit post is het al geweest...) is het International Film Festival Rotterdam (IFFR) en daarom slaap ik de hele week bij mijn tante in Vlaardingen. Op zondagavond ging ik er alvast heen zodat ik maandag niet de hele dag met een koffer hoefde te sjouwen.

Dat waren mijn twee weken! De komende weken staan in het teken van het IFFR, de eerste week van de documentaire-oefening en een reünie met de mensen van de montagecursus die ik vorig jaar deed.

Wat hebben jullie allemaal gedaan de afgelopen twee weken?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten