Pagina's

zaterdag 13 augustus 2016

Make-up wishlist augustus 2016

Hoi iedereen,
Ik heb weer eens een wishlist gemaakt, woohoo! De laatste tijd ben ik weer wat meer into make-up en droom ik van een paar 'high-end' producten in mijn make-up collectie. Vandaag ga ik jullie laten zien wat die zijn.



Een paar weken terug had ik hier nog MAC Lipstick in Diva op kunnen zetten, maar die heb ik inmiddels al aan mijn collectie toegevoegd. Hier zijn de producten die ik nog wel wil:


  1. Urban Decay Naked Smoky eyeshadow palette, €51,90 – Dit oogschaduw pallet wil ik al sinds dat hij uitgekomen is. Ik kocht Naked 2 drie jaar geleden (ik had er destijds zelfs een review over geschreven) en ik gebruik hem nog steeds bijna elke dag. Ik had niet zo veel interesse in Naked 3, maar Naked Smoky ziet er echt geweldig uit! Prachtige donkere kleuren, geweldige matte oogschaduws. Ik wil hem. Jammer dat hij zo duur is.
  2. BECCA Shimmering Skin Perfector Pressed in Pearl, €43,00 – Ik heb nu al een tijdje een prachtige highlighter (The Balm Mary Lou Manizer), maar soms wil ik toch een beetje een meer opvallende glow. Nu denk je misschien, 'opvallender?!', want ja, de Mary Lou Manizer is al prachtig en opvallend. Maar soms wil ik nóg heftiger, en ik denk dat Pearl van BECCA echt dé tint is voor bleke mensen zoals ik. Maar ja, ook deze is duur. Sad life.
  3. Urban Decay Primer Potion eyeshadow base, €21,00 – Dan een product wat ik waarschijnlijk uiteindelijk wel ga kopen. Vijf jaar (!) geleden kocht ik dit product op vakantie in Lissabon. Vijf (!!!!!) jaar heb ik er mee gedaan en nu is hij op. Dus ik moet een nieuwe, haha. Ik had hem bijna, duty free, gekocht op het vliegveld van Kopenhagen, maar toen kon ik mijn pinpas niet vinden... Helaas, pindakaas.
  4. The Original Beautyblender, €19,95 – Bijna iedereen in 'beautyland' kent deze roze eivormige spons wel. Hij was jaren geleden extreem populair, toen een tijd weer niet en nu is hij terug van weggeweest. Sinds Emma-Lee hem kocht in Kopenhagen ben ik er benieuwder naar geworden, en eigenlijk wil ik hem nu ook wel. Ik wil ook prachtig geblendde concealer en foundation!
  5. Kat von D Everlasting Liquid Lipstick in Bow N Arrow, $20,00 – Ook dit is allemaal Emma's schuld. Nee, grapje, maar Emma-Lee kocht in Kopenhagen een paar Everlasting Liquid Lipsticks en ze zagen er zo enorm mooi uit, maar er was geen mooie kleur voor mij. Ik deed wat research en kwam op de kleur Bow N Arrow uit. Ik herinnerde me dat NikkieTutorials hem gebruikte op Kat von D herself in haar video met haar, en dat ik de kleur toen al prachtig vond. Een perfecte bruin-achtige nude die iedereen goed staat. Jammer dat we in Nederland geen Sephora hebben en je hem alleen via de Amerikaanse website kan bestellen, met een heleboel verzendkosten als gevolg.
Dat waren mijn make-up wensen van augustus 2016! Had ik maar super veel geld om hieraan uit te geven, maar nee. 

Wat staat er op jullie make-up wishlist?

xxx,
Eva

Geen opmerkingen:

Een reactie posten